Procedura reklamacyjna Hotelu Willa Czarneckiego
Zgłoszenie reklamacji:
Reklamacje mogą być składane przez Gości hotelowych pisemnie, mailowo lub osobiście w recepcie hotelu.
Dane kontaktowe do zgłoszenia reklamacji:
Adres: Recepcja Hotelu Willa Czarneckiego, ul. Czarneckiego 1, 05-660 Warka
E-mail: hotel@wartrans.com
Telefon: +48 788 556 667
Treść reklamacji: Reklamacja powinna zawierać:
Imię i nazwisko Gościa
Dane kontaktowe Gościa (numer telefonu lub adres e-mail)
Datę pobytu oraz numer rezerwacji
Opis przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem
Proponowany sposób rozwiązania reklamacji przez Gościa
Potwierdzenie przyjęcia reklamacji:
Hotel potwierdzi otrzymanie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.
Rozpatrzenie reklamacji:
Reklamacje rozpatrywane są przez Managera hotelu lub osobę przez niego upoważnioną.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia. W przypadku potrzeby dodatkowych informacji lub dokumentów od Gościa termin ten może zostać wydłużony.
Odpowiedź na reklamację:
Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana Gościowi na piśmie lub mailowo, zgodnie z preferencjami wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Zakończenie procedury reklamacyjnej:
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Hotel Willa Czarneckiego podejmie działania mające na celu satysfakcjonujące rozwiązanie problemu zgodnie z oczekiwaniami Gościa.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, Hotel przedstawi szczegółowe uzasadnienie odmowy oraz poinformuje o dalszych możliwościach działania, np. skierowanie sprawy do odpowiednich instytucji konsumenckich lub sądu polubownego.
Ewidencja reklamacji:
Wszystkie reklamacje są dokumentowane i przechowywane w hotelu przez okres 2 lat od daty zakończenia procedury reklamacyjnej.